.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير روساي برخي شوراها،فعاليت مجدد شوراي اصلاحات در گيلان ،تعطيلي وبلاگها و سايت هاي دوم خردادي ،تغييرات مديران كل ادارات و... از این خبرها می باشند...
اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!

جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این اخبار گهگاه بر روی خروجی‌های عادی و بعضا روی تلکس‌های محرمانه انتشار می‌یابد، رسانه‌های مکتوب نیز این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند(تغيير روساي برخي شوراها،فعاليت مجدد شوراي اصلاحات در گيلان ،تعطيلي وبلاگها و سايت هاي دوم خردادي ،تغييرات مديران كل ادارات و...) از این خبرها می باشند.

***شنيده ها حاكي است با توجه به دستورالعمل وزارت كشور مبني بر تعيين هيات رئيسه شوراها بمدت يكساله ،در برخي از شوراهاي شهر و روستا ،بخش و شهرستانها ، روساي شوراها تغيير كرده اند كه گفته مي شود شوراي شهر رشت هنوز به برگزاري انتخا بات مجدد جهت انتخاب هيئت رئيسه اقدام نكرده است و در املش نيز شوراي شهرستان بخاطر برخي اعتراضات مجددا شكل نگرفته است.

***شنيده ها حاكي است كسرايي كانديداي مجلس هشتم در رودسر يكي از گزينه ها براي تصدي فرمانداري لنگرود و سازمان همياري شهرداريهاي گيلان است ،وي كه مدت 9 سال فرماندار املش بود در شهرستان املش توانست فقط حدود 300 راي كسب نمايد كه انتصاب مجدد وي در يكي از پستهاي اجرايي استان جاي تعجب است!

***شنيده ها حاكي است پس از پايان انتخابات آهنگ تغييرات مديران ستادي استانداري گيلان و برخي از مديران كل ادارات استان شدت يافته است و معاون جديد برنامه ريزي استاندار منصوب شده و معاون امور عمراني نيزپس از سپري شدن بحران كم آبي منصوب خواهد شد و تغيير تعدادي از مديران كل اداران نيز جدي بوده و در روزهاي آتي شاهد تغييراتي در گيلان خواهيم بود.

***شنيده ها حاكي است لا هوتي منتخب مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي در محفلي خصوصي گفته به مديران لنگرودي 7 ماه فرصت مي دهم تا كارايي و توانمندي شان را نشان دهند و سپس در صورت ارزيابي اقدام به حفظ يا جابجايي آنها خواهم كرد و در برخي محافل سياسي لنگرود نيز شنيده مي شود كه جمشيد لاهوتي رئيس فعلي آموزش و پرورش كومله از گزينه هاي جدي براي تصدي فرمانداري لنگرود است.

***شنيده ها حاكي است پس از انتخاب محمدي بعنوان مديركل منابع طبيعي گيلان وي بصورت عجولانه قصد انجام تغييراتي در سطوح ادارات منابع طبيعي را داشت كه با مخالفت مسئولان محلي مواجه شد و مجبور به عقب نشيني شد وي كه به دنبال انتصاب همكاران سابقش در اداره آبخيزداري بعنوان مديران ستادي و روساي ادارات بوده از تجربه كافي در زمينه جنگل و مرتع برخوردار نمي باشند و گفته مي شود وي در تغيير رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان املش نيز با مخالفت جدي نماينده مجلس ،فرماندار و امام جمعه مواجه گرديده است.

***شنيده ها حاكي است مظفري امام جمعه سابق املش كه هنگام برگزاري كنگره شهيدآيت ا... رباني املشي توصيه نامه اي از آيت ا... هاشمي رفسنجاني براي جذب در دانشگاه آزاد دريافت كرده بود اخير خود را به عضويت هيات علمي دانشگاه آزاد در يكي از شهرستانهاي غرب گيلان در آورده است و گفته مي شود وي به شدت دنبال رايزني جهت انتخاب مجدد خود بعنوان امام جمعه در خارج از استان گيلان است وگفته مي شود شوراي سياست گذاري ائمه جمعه كشور تاكنون جايي را براي وي در نظر نگرفته است.

***شنيده ها حاكي است اخيرا اصلاح طلبان گيلان پس از شكست خود در انتخابات مجلس اقدام به تشكيل شوراي اصلاحات در تمامي شهرستانهاي گيلان كرده اند و در حال جذب جوانان و خصوصا روستائيان با برخي شعارها مي باشند ودر اين جلسات از برخي چهره هاي شاخص كشوري نيز دعوت بعمل آمده و تحليلي در خصوص شكست هاي پي در پي در چند انتخابات گذشته ارائه داده و برنامه آتي خود در خصوص حضور در انتخابات رياست جمهوري ارائه مي نمايند و گفته مي شود اين گروه در شهرستان رودسر تا كنون چندين جلسه بعد از انتخابات مجلس برگزار كرده اند و دستور كار جدي آنها جذب جوانان و خصوصا افراد جديد در سطح روستاهاست.

***شنيده ها حاكي است كه با توجه به بازنشسته شدن ناصح فرماندار سابق املش وي كماكان يكي از اعضاي هيات گزينش استانداري گيلان است و تاكنون جايگزين وي در هسته گزينش استانداري فرد جديدي معرفي نشده است .

***شنيده ها حاكي است يكي از فرماندارني كه قصد شركت در انتخابات مجلس هشتم را داشت وبنا به دلايلي انتصاب خود را در فرمانداري بر انتخابات مجلس در اين دوره ترجيح داد از هم اكنون در صدد پي ريزي براي انتخابات دوره نهم مجلس است واز خبرنگاران شهرستان حوزه فعاليت خود خواسته كه كمتر مشكلات و معضلات را منعكس كنند وگفته مي شود وي از ابتداي ورودش با خبرنگار واحد مركزي خبر در خصوص ارسال برخي گزارشات درگير است و تلاش مضاعفي را جهت تغيير وي در حال انجام دادن است.

***شنيده ها حاكي است حجت الا سلام كياني امام جمعه شهرستان املش كه يكي از چهره هاي فعال فرهنگي و صاحب نظر در مسايل فرهنگي است از گزينه هاي جدي براي تصدي ادارات كل ارشاد در يكي از استانهاي شمالي كشور مطرح است وگفته مي شود وي از سوي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بعنوان مديركل ارشاد منصوب خواهد شد .

***شنيده ها حاكي است با توجه به بحران شديد كم آبي در سطح استان گيلان با درايت و تدبير استاندار گيلان تاكنون هيچگونه مشكل جدي در گيلان وجود نداشته و از تمام ظرفيتهاي دستگاههاي اجرايي براي برون رفت از اين معضل بكار گرفته شده است و گفته مي شود با دستور استاندار گيلان تمامي امكانات مازاد و بلا استفاده دستگاههاي اجرايي در اختيار ستاد حوادث غير مترقبه استان و شهرستانها قرار گرفته است و فرمانداران و مديران مرتبط نيز موظف شده اند بصورت مداوم از روستاها سركشي كنند و خود استاندار نيز تاكنون در اين خصوص چندين نوبت از شهرستانهاي مختلف بازديد نموده است .

***شنيده ها حاكي است پس از برگزاري انتخابات تغيير برخي فرمانداران ،معاونان فرمانداري و بخشداران جدي است و بزودي شاهد برخي جابجايي ها در اين سطح خواهيم بود.

***شنيده ها حاكي است پس از برگزاري انتخابات مجلس تغيير برخي روساي ادارات در شهرستانهاي لاهيجان و سياهكل جدي است و گفته مي شود تغيير مهدوي رئيس دانشگاه آزاد واحد لاهيجان قطعي است.

***شنيده ها حاكي است برخي از نمايندگان گيلان در مجلس هفتم كه موفق به حضور در انتخابات مجلس هشتم نشده اند در حال رايزني جهت انتخاب بعنوان مديركل در سطح استان مي باشند و گفته مي شود خانم دكتر تحريري نيك صفت بعنوان گزينه جدي قائم مقامي در يكي از وزارتخانه ها و همچنين رياست يكي از دانشگاههاي سطح كشور مطرح است.

***شنيده ها حاكي است كه كليه وبلاگها و سايت هاي دوم خردادي گيلان كه از سوي يك شخص اداره مي شد و با جذب وي در روابط عمومي يكي از شركتها ي بزرگ گيلان ، كليه اين وبلاگها و سايتها از قبل از انتخابات مجلس هشتم تعطيل شده است و گفته مي شود عدم همراهي اصلاح طلبان گيلان در پرداخت هزينه ها يكي ديگر از دلايل تعطيلي اين سايتها و وبلاگها مي باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.